COVID-19 update: Meer informatie lees je hier..

Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag over onze producten of service? We hebben alle veelgestelde vragen of FAQ voor u op een rijtje gezet. Zit het antwoord dat u zoekt hier niet tussen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

We zijn telefonisch en per mail te bereiken op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur. Bekijk onze contactpagina voor meer informatie en de openingsuren.

Ja, we hebben 2 toonzalen in Nederland. We hebben een toonzaal in Sliedrecht (Zuid-Holland) op slechts 40 minuten van de Belgische grens, en een toonzaal in Gramsbergen (Overijssel, tussen Coevorden en Hardenberg in).

U kunt bij ons op 3 manieren bestellen: online, in de toonzaal en telefonisch of per mail direct uit de toonzaal. Eenvoudige producten kunt u gemakkelijk en snel online bestellen. Voor de wat uitgebreidere maatwerkproducten raden we aan om één van onze toonzalen te bezoeken om u goed te laten adviseren.

De levertijd varieert per product(groep), maar is doorgaans maximaal 3 weken voor producten uit voorraad en maximaal 16 weken voor maatwerkproducten. U leest er alles over op onze pagina over de levertijden.

Als uw product in voorraad is, dan neemt onze transporteur binnen de 14 werkdagen contact met u op om een bezorgafspraak in te plannen.

U betaalt bij ons – zonder aanbetaling! – eenvoudig bij levering. Dit kan via Bancontact (geen kredietkaart) of contant (biljetten van €200,- en €500,- kunnen we niet accepteren); we geven de voorkeur aan Bancontact. Kunt u niet betalen bij levering, dan kunt u het bedrag aan ons overmaken. Bekijk onze betaalmogelijkheden voor meer informatie.

Het annuleren of wijzigen van uw bestelling is doorgaans geen probleem. Neem gerust contact met ons op om te vragen wat de mogelijkheden zijn!

We leveren gratis bij bestellingen vanaf €349,- in Noord-België, Nederland en het Nederlandse grensgebied met Duitsland. De bezorgkosten in België variëren per gebied. Bekijk onze bezorginformatie voor alle details.

Nee, wij leveren niet buiten België, Nederland en Duitsland. U kunt buiten deze gebieden wel bij ons bestellen, maar dient in dat geval zelf voor transport te zorgen.

Onze tafels en ook al onze andere meubels worden gratis op locatie uitgepakt en gemonteerd. Het verpakkingsmateriaal nemen wij weer mee terug.

Ja, u kunt bestellen op afroep. U weet dan zeker dat het gewenste model in voorraad is als de levering kan plaatsvinden. Mocht er bijvoorbeeld vertraging zijn met het (ver)bouwen van uw woning, dan is de eerste maand opslag bij ons nog kosteloos. Na deze maand zullen we extra kosten voor de opslag in rekening brengen.

Bij Robuuste Tafels kunt u rekenen op een 100% tevredenheidsgarantie. Mocht uw product toch onverhoopt niet helemaal naar wens zijn, dan kunt u aanspraak maken op uw herroepingsrecht/retourrecht binnen de 14 dagen vanaf de dag van levering. Dit geldt niet voor onze maatwerkproducten, deze zijn uitgesloten van het retourrecht. Bekijk onze retourinformatie voor alle details.

Als u het product zelf retourneert, dan zijn daar geen kosten aan verbonden. Indien de retourlevering door Robuuste Tafels wordt verzorgd, worden de transportkosten verrekend met het retour te storten bedrag.

Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag minus eventuele (retour)transportkosten binnen de uiterlijk 7 werkdagen teruggestort op uw rekening.

Als u een klacht heeft over een product, onze service of de levering, neem dan alstublieft contact met ons op. We zijn telefonisch te bereiken via +31 (0)184 745 745 en per mail op info@robuustetafels.be. We streven ernaar om uw klacht binnen de 24 uur af te handelen. Gaat het om een klacht over een geleverd product, dan verzoeken we u dit per mail te melden, voorzien van foto’s.

1